Soukan tallin hevoset

Axer "Axu"

Eestinhevosruuna Axer, tuli alkukesällä 2015. Axu on kiltti ja tasainen, ja hyppää mielellään. Axusta saamme erittäin mukavan lisän tuntihevosten porukkaan.

Blue Moon "Muumi"

Tamma Blue Moon eli Muumi on vuonna 2012 syntynyt herkkä ja miellyttävä tamma, joka hyppää erittäin hyvin.

Gee W Zephyros "Gee"

Gee W Zephyros on FWB tamma i. Zapateado. Gee on kiltti ja rauhallinen ratsastaa ja luotettava myös tallissa.

Ludacris "Ludo"

Tallin oma kasvatti, Ludacris "Ludo" siirtyi menestyksekkään kilpailu-uran jälkeen tuntikäyttöön syksyllä 2018. Ludo on osaava, kiltti ja kokenut opetusmestari.

Mortti

Mortti on erittäin osaava kouluratsu ja hyppää myös hienosti. Käy kokeneiden ratsastajien tunneilla ja kilpailee mielellään lajissa kuin lajissa.

Medison "Madde"

Medison eli Madde on kimo tamma, joka vasta totuttelee opetushevosen töihin. Herkkä ratsastaa, hyppää hyvin ja mielellään.

Ofreya

Pienikokoinen täysveriristeytys sekä hyppää, että liikkuu koulutunneilla.

Pikas G

Pikas tuli syyskuussa 2019 mukaan joukkoomme. Reipas ruuna on kiltti käsitellä ja hyppää erittäin mielellään.

Pikku Waltiatar "Pulla"

Pulla on käynyt satunnaisesti tunteja useiden vuosien ajan, mutta siirtyi toukokuusta 2015 ratsastuskoulun omistukseen. Pulla on lahjakas hyppääjä ja mukava ratsastaa sileällä. Pullalla on upea kesällä 2014 syntynyt varsa Knuutilan Veikosta.

Pinewood Lennon "Lennon"

Lennon on Suomessa syntynyt ruuna I. Dartagnan ei. Zinntaler. Lennon on nuori, energinen ja erittäin kiltti ja tuli Soukkaan syksyllä 2014. Kilpaillut ennen ratsastuskouluun saapumista nuorten hevosten kouluratsastusluokissa.

Walance

tamma Walance on energinen ja hienolaukkainen hevonen, joka kilpaillut esteratsastuksessa menestyksellä.

Wernanda "Verna"

Verna on reipas ja iloinen tamma joka nauttii erityisesti hyppäämisestä.

Soukan tallin ponit

Allgunnens Ärla

Ärla on reipas ja iso (110cm) shetlanninponitamma, joka muutti meille helmikuussa 2016.

Aura

Eestinhevostamma on todella kiltti ja hyvin koulutettu ponitamma. Reipas ratsastaa eli ei aloitteljoille.

Blinka van de Eindhoeven "Blinka"

Blinka on risteytysponitamma, joka pienestä koostaan (säkä 138 cm) huolimatta on jopa aikuisten suosiossa. Blinka on kilpaillut paljon esteratsastuksessa ja on reipas ja jopa kuuma ratsastaa.

Brennabor Zorro's Pinoccio "Zorro"

Zorro on herkkäluonteinen Welsh Cob, joka käy sekä poni- että hevostunneilla.

Chantal "Honey"

Hani on lokakuussa 2010 Soukkaan tullut saksalainen kimonkirjava pikkuponitamma. Tamma liikkuu todella hienosti ja on reipas ratsastaa.

Dua Katrina "Katri"

Katri on taitava poni, joka on kilpaillut aluetasolla este- ja kouluratsastuksessa. Se on kiltti ja tekee aina kaikkensa miellyttääkseen ratsastajaa.

Essents "Esso"

148cm korkea eestinponi Esso on kiltti ja reipas.

Kaunisrannan Aleksandra

Sandra on kiltti ja puuhakas I-palkinnolla kantakirjattu shetlanninponi, säkäkorkeus 105cm. Sandra käy alkeis- ja minituntien lisäksi ponitalutuksissa ja toimii myös ajossa.

Lumi

Lumi on reipas ja herkkä poni. Sillä on kauniit liikkeet ja se on erikoisen värinen.

Lyyrika "Lyyra"

Kuvaavaa tLyyra on herkkä ja taitava poni, joka hyppää mielellään. Ihan aloittelijoille Lyyra ei sovi.

Vanesa "Nessa"

Nessa on 146cm Belgiasta tullut kokenut ponitamma, jonka suvusta löytyy arabia ja risteytysponia. Nessa on väriltään kärpäskimo.

Zyrah "Sirkka"

Syksyllä 2013 talliin saapui pilkullinen Peppi-poni pienempien tunneille ja ponitalutuksiin. Zyrah on syntynyt vuonna 2003 ja on vain 110 cm säkäkorkeudeltaan. Sirkka varsoi upean varsan keväällä 2019 ja varsa on Ypäjällä kasvamassa.

Soukanpohjan Kipinä

Kipinä on ensimmäinen Soukassa syntynyt hevonen ja se syntyi Senioriderby -kilpailun iltana 24.5.2017. Kipinä opettelee ratsuksi ja osallistuu jo muutamille helpoille tunneille. Kipinästä on kehittynyt reipas ja kiltti poni, josta on vuosiksi iloa.