Hinnasto 29.7.2024 ->

Minikurssi 5 x 30min

Irtotunti

Yksityistunti (1-2henkilöä) / hlö

110 (omalla hevosella 60)

Valmennus/Pienryhmä

65 - 75 (omalla hevosella 37,50)

Ponitalutus (ei opetusta) 30min

Extratunti kausikorttilaiselle  koko maneesi/jaettu

Kisavuokra/itsenäinen/kurssivuokra

35-45

* Koko maneesi tarkoittaa, että talvikaudella, noin. lokakuusta huhtikuuhun, käytössä on sään niin sanellessa koko maneesi. Jaettu maneesi tarkoittaa, että puolikas urasta on tarvittaessa toisella ryhmällä/yksityisillä.

Varaamalla paikan kausikorttiryhmästä, sitoudut kausimaksuun ja paikkaan koko kaudeksi. Huomioithan, että jos peruutat paikkasi kauden alussa, laskutamme ensimmäisen tunnin. Hinnastossamme ei ole hintaa puolikkaalle kausikortille ja mikäli ratsastat vain osan kauden tunneista, veloitamme irtotuntihinnan/tunti.

Mikäli keskeytät kauden, veloitamme käytetyistä tunneista irtotuntihinnan ja peruutusmaksun, mahdollinen erotus palautetaan.

Smartum- ja Edenred-liikunta/virikesetelit, sekä luottokunnan Virikesetelit käyvät meillä.

Paperiset setelit kelpaavat  meille edelleen, mutta niistä veloitamme 5,- käsittelykulun/asiakas/kausi.

Jos sinulla on SporttiPassi/E-passi käytössä, voit maksaa henkilökohtaisen harjoittelumaksusi SporttiPassin/E-passin verkkomaksulla. Kirjaudu sisään omilla tunnuksilla sivulla www.sporttipassi.fi ja valitse SporttiPassin verkkomaksu. Valitse riippuvalikosta Lounaisrannikon ratsastuskoulu. Kirjoita summa euroissa, kirjoita laskun viite, paina maksa. Säilytä saamasi tekstiviesti kuittina.

HUOMIO!

Maksaessasi liikuntaedulla verkossa/mobiilisovelluksen kautta, toimita kuitti sähköpostiin info@ratsastuskoulu.com, jotta maksusi hyvitetään laskustasi. Ilman kuittia liikuntaetua ei hyvitetä.