Tiedoksi alkeiskurssilaisille!

Ryhmät perjantai 18-19, sunnuntai 16-17 ja maanantai 16-17:

Koronatilanteen ja -rajoitusten vuoksi ovat alkeiskurssit olleet tauolla. Kurssit jatkuvat kuitenkin viikoilla 19 ja 20 ( ma klo 16 11.5. pe klo 18 8.5. ja su klo 16 10.5.). Mikäli kokoontumisrajoitukset jatkuvat, jaamme kurssilaiset kahteen ryhmään ja tunnit ovat kahdella eri kentällä. Aloitamme hyvin rauhallisesti, koska osaa oppilaista saattaa jännittää tauon jälkeen. Järjestämme touko/kesäkuussa useita lisätunteja, joten kaikki saavat ratsastettua kurssin kaikki 15 tuntia.

TIEDOTAMME VÄLITTÖMÄSTI, MIKÄLI TILANNE MUUTTUU.
Pahoittelemme tilannetta, mutta haluamme noudattaa sekä Hallituksen että Suomen Ratsastajainliiton ohjeita ja suosituksia tässä tilanteessa. Mikäli teillä on mitä tahansa kysyttävää tunneista, käytännöistä tai muusta kurssiin liittyvästä, vastaamme mielellämme. Tutustukaa myös sivuiltamme löytyvään tallimme omaan koronaohjeistukseen. Alkeiskurssilaisilla saa olla siitä poiketen saattaja mukana ja lainakypärät löytyvät toimiston ulkokuistilta.

Ystävällisin terveisin
Espoonlahden Ratsastuskoulu Oy