Tärkeää tietoa syksystä!

Ratsastuskoulu on kesälomalla viikot 27-30 sunnuntaihin 26.7 asti ja viikolla 31 jatkuvat kesäkurssit ja pienryhmät ja rästitunnit. Syyskausi (22h) alkaa kausikorttilaisilla perjantaina 31.7 klo 15 vanhoissa ryhmissä. Mikäli haluat vaihtaa ryhmää, niin muutokset tehdään kauden alkaessa.

Kaikilla kevään oppilailla on automaattisesti paikka syyskaudelle.

Alkeiskurssit(15h) ja minikurssit (5x) uusille oppilaille alkavat sivuillamme olevan aikataulun (tulevia kursseja) mukaan ja alkeisjatkokurssit (20h) viikolla 33 vanhoissa ryhmissä (kevään alkeiskurssit ma 16, pe 18 ja su 16).

Heinäkuussa tavoitat henkilökuntaa parhaiten sähköpostitse, tosin luemme sähköpostit hieman harvemmin, joten älä ihmettele pidempää vastausaikaa. Tiedustelut kursseista, tunneista ja toiminnastamme osoitteeseen info@ratsastuskoulu.com

Ihanaa heinäkuuta kaikille!